Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

ΑΛΛΑΓΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ- ΑΚΥΡΩΣΗ

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΙΚΑ MΑΣ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

O καταναλωτής έχει στη διάθεσή του διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε , ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση! Αν  επιθυμείτε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής στην αρχική του συσκευασία και χωρίς εμφανή ίχνη χρήσης. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση!

Προϊόντα που υπόκεινται σε DOA (dead on arrival) είναι αυτά που είναι ελαττωματικά εξαρχής και αλλάζονται άμεσα από εμάς ΜΟΝΟ εάν υπάρχει stock στο προϊόν. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA (δηλαδή dead on arrival) , το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.

Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. το προϊόν πάει στην αντιπροσωπεία..

Οποιαδήποτε Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει  άμεσα μέσα στις επόμενες 48 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ώρες από την παραγγελία ΜΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ .

Σε αντίθετη περίπτωση θα εκτελεστεί κανονικά και οποιαδήποτε διάφορα θα  λυθεί από τα ελληνικά δικαστήρια εάν  επιβαρύνει την εταιρία μας με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο.

Η εταιρία μας ελέγχει  κάθε προϊόν προς αποστολή, ώστε να πληροί τις σχετικές προδιαγραφές, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να συσκευάζεται με το καλύτερο δυνατό τρόπο προς αποφυγή φθοράς.

Καμία αλλαγή δεν γίνεται δεκτή αν : Προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί, δεν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία, έχει αλλοιωθεί η αρχική συσκευασία και έχει σημάδια φθοράς και δεν έχει προηγηθεί σχετική συνεννόηση.

Σε προσφορές δεν γίνεται  αντικατάσταση προϊόντων.

Ειδικά σε Μπαταρίες και φορτιστές  γίνεται αντικατάσταση μόνο σε περίπτωση διαπίστωσης βλάβης  από το Τεχνικό τμήμα του Εισαγωγέα και πάντα με όμοιο η ίδιο προϊόν σε χαρακτηριστικά και αξία.

Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσική μερική η ολική  υποβάθμιση της μπαταρίας μετά από 6 μήνες

Σε περίπτωση λάθους αγοράς σας κάποιου προϊόντος γίνεται αντικατάσταση μόνο εάν το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί από την αρχική συσκευασία κατόπιν δικού μας ελέγχου αφού επιστραφεί με δικά σας έξοδα αποστολής.

Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακόλουθη άμεση  δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν .

Σε περίπτωση διαφωνίας με τα παραπάνω δεν πρέπει να προβείτε σε αγορά διαφορετικά αποδέχεστε τους παραπάνω όρους .

Β. ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

1. Η εγγύηση των προϊόντων (6 μήνες έως 2 έτη) παρέχεται από την κατασκευάστρια εταιρεία.

Η υποχρέωση της vivliochartiki.gr  σαν διανομέας, περιορίζεται στην δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων .

2. Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της εγγύησης είναι (πρωτότυπο ή  αντίγραφο) το παραστατικό αγοράς.

3. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ενός προϊόντος και μόνο τότε, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ιδίων ή παρόμοιων χαρακτηριστικών, ιδίου ή άλλου κατασκευαστή.

4. Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου  ανανέωση της εγγύησης.

5. Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη του αγοραστή.

6. Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού    δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με  δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

1. Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός  των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

2. Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας μας.

3. Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προϊόντος.

4. Όταν στις κάμερες η στους Φορτιστές έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.

Τα προϊόντα Lexmark καλύπτονται απευθείας από την Infolex AE ( Διεύθυνση: Ελαιώνων 51-53,153 51 Παλλήνη Αττικής, Τηλέφωνο: 210 67 22 230, Fax: 210 67 22 337)  http://www.infolex.gr/html/page.asp?Lang=1&pageID=9

Powered By OpenCart
ΒΙΒΛΙΟΧΑΡΤΙΚΗ ΙΚΕ © 2019.